معرفی بهترین سایت های خدماتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

معرفی بهترین سایت های خدماتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

بدانیم از تابلوسازی تهران

 تابلوسازی تهران

در این مطلب تصمیم بر این داریم که درباره انواع تابلو و کاربردهای آن ها اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم تا با بکار گیری این اطلاعات برای کسب و کارتان تابلوی مناسب را سفارش دهید .

تابلوسازی

تابلوسازی تهران به روش های مختلف صورت میگیرد. تابلوسازی تهران یا به صورت  بیلبورد در خیابان ها و یا سر در محل کسب، یا در جایی که در دید عموم قرار گیرد ساخته و سپس نصب می شود.

تابلوسازی تهران از تاثیرگذار ترین روش برای تبلیغات می باشد به گونه ای که افراد دیگر به تابلوسازی تهران نه به چشم یک هزینه بلکه به چشم یک سرمایه گذاری به آن نگاه می کنند همین موضوع سبب رواج و توسعه تابلوسازی تهران شده است. هرچقدر در تابلوسازی تهران ، تابلوها کیفیت طراحی بالاتر و تخصصی تر و همچنین کیفیت نورپردازی بیشتر باشد ، سبب جلب توجه بیشتر می شود و ور نتیحه عمل تبلیغات بهتر انجام می شود. تابلوسازی تهران تابلو هایی  نظیر  چلنیوم ، کامپوزیت، پلکسی، نئون پلاستیک، ال ای دی و.... را با بالا ترین کیفیت عرضه می کند


تابلو چلنیوم

در تابلوسازی تهران از تابلوهای

1- تابلو های چلنیوم

2- تابلوهای پلاستیک

3- تابلو های فلزی

4- تابلوهای رینگی

5- تابلوهای ال ای دی ثابت

6- تابلوهای ال ای دی  روان

7- تابلو های کوچک

8- تابلو های استیل

۹- تابلو سازی بنر

10- تابلو  فلکس (بدون نور)

11- بک لایت  می توان به عنوان پر کاربرد ترین تابلو ها نام برد. و در تابلوسازی تهران تابلو چلنیوم به دلیل دارا بودن نور پردازی عالی در دسته پر طرفدارترین ها قرار می گیرد.

مزایای ساخت تابلو:

ساخت تابلو نسبت به دیگر ابزار تبلیغاتی به دلیل ماندگاری بالا تر و مقاومت بسیار بالا در برابر نورخورشید، باد و باران و...  روش بهتری برای تبلیغات است.

هنگام ساخت تابلو توجه کنید:

  • بکار گیری نور های رنگی در بخش نورپردازی :

نورپردازی در بخش تابلوسازی به دلیل اینکه سبب بالا رفتن جلوه تابلو می شود مهمترین بخش تابلو سازی است.

  • برجسته سازی:

برجسته سازی در تابلوسازی تهران سبب جلوه بیشتر آن و در نتیجه جلب توجه بیشتر آن می شود.

  • رنگ آمیزی:

اگر اطلاعاتی مربوط به  رنگ  و روان شناسی رنگ ها داشته باشید و ترکیب رنگ ها را بدانید می توانید به راحتی رنگ مناسب و موثر در تابلو را  انتخاب کنید. و این موضوع را بدانید که انتخاب درست و اصولی رنگ ها در تابلوسازی تاثیر زیادی در جلب  دقت بیننده دارد.


تاریخچه تابلو سازی:

قدمت تابلوسازی در ایران به دهه چهل بر می گردد. در آن زمان روش های تبلیغاتی چون دستگاه های چاپ وجود نداشتند به صورت حکاکی بر روی سنگ و چوب انجام می شده،

قیمت تابلو سازی در تهران:

قیمت تابلو ها بر اساس ابعاد، نوع تابلو و متریالی که برای آن ها استفاده می شود متغیر است، اما اول قیمت ها بر اساس شاخصه ها مشخص و سپس به اطلاع مشتری می رسد،   و اگر به تایید مشتری برسد عمل طراحی تخصصی، ساخت و نصب در تابلوسازی آغاز می شود.


سایت چلنیوم

سایت چلنبوم با کادری مجرب به شما جهت انتخاب تابلوی تبلیغاتی مناسب با سلیقه، بودحه و نوع کسب و کارتان به صورت رایگان مشاوره می دهند تا بتوانید از طریق نصب تابلو سر در محل فعالیت تجاری خود به کسب درآمد و سود بیشتر دست پیدا کنید.

همچنین شما مشتریان عزیز می توانید پس از مشاوره با متخصصان ما در آرشا نئون هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری از طریق سایت تابلو تبلیغاتی مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و بهترین طراحی و همچنین مناسب ترین قیمت سفارش دهید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 14:22 https://mihanhotels.com/hotels/تهران

سلام وقتتون بخیر سوالی که داشتم این هست که این تابلو های روان رو هم شما درست میکنید؟ راستی دوست گرامی در صورت امکان مارو در بخش پیوندهای وبلاگتون لینک بفرمایید با عنوان رزرو هتل در تهران به همراه لینکی در بخش آدرس وبسایت درج شده و از طریق ایمیل به بنده اطلاع بدید عنوان و لینک خود را ارسال کنید که لینک وبلاگ شما هم در سایت ما قرار بگیره.موفق و موید باشید.

ساییتون رو مشاهده کردم واقعا عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد